torsdag 20 januari 2011

inte hittat de perfekta ännu..

Godmorning "sunshine" :) Ja så står det på mitt nya favorit halsband, alltså bara sunshine i en rund ihålig cirkel. Just love it. blir lika glad varje gång jag ser det.

Tagit fram, intagit och tagit bort frukosten.


Gubben håller på dammsuga å jag har diskt bort, nu väntar jag bara på att få våttorka golven.

jippi.. :)


ja om det nu är någon som märkt det så dammsuger vi å våttorkar varje dag eftersom vi bor 2 vuxna, 1 barn och 4 hundar i en 2.a på 65kvm :S alltså 7st som skräpar ner var av jag å conny inte bidrat till så mycket nedskräppning utan vi tar upp de dom skitar ner.

Vi måste verkligen skaffa hus.. men vi har inte hittat de perfekta ännu.


Wilma är något bättre idag, men otroligt lös, om man säger så.. ni förstår utan ingående detaljer..

Siktar på jobb imorgon jag bara måste...
En gång i tiden hade man så mycke pengar i handen varje dag.. (Kassajobb) Saknar känslan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar