tisdag 24 maj 2011

1-7 oj va tiden går..

Har inte skrivit något sedan den 10 Maj vilket känns som ett år sedan ungefär..
ärligt talat så har jag glömt bort att jag hade en blogg.. haha smart ja ja vet jätte..


men nu till det som hänt då..
hmm. nu måste ja tänka efter lite..




Nr 1:
Jag har fått jobb igen :D nu mera finns jag på Utterströms i Nordmaling har en 3 mån prov anställning där på heltid :) känns super bra kan ja lova.. hoppas bara att jag sköter mig bra så jag får stanna efter sommaren.. ja det är väll det som är negativt jag jobbar hela sommaren men skit samma ja tjänar pengar å är glad för mitt jobb.



Nr2:
Jag, Conny och Wilma åker till Turkiet den 29e september tillsammans med min mamma å pappa samt bror å hans familj :) ska bli galet skönt..



Nr3:
Hundgården till våra 3 doggisar håller på att tillverkas, eller ja Conny bygger den jag har inte varit till så stor hjälp..



Nr4:
hmmm.. nu börjar de bli svårt att komma på... jooo Bobbo är gipsad nu! a många kokar sämre soppa brukar de ju kallas å ja de kan ja säga om Distriktsveterinärerna i Vännäs oxå.. hovböld, sårskade behandling 1,5 månad !! sen hovslagaren (vår kung) nä men titta en var fylld hovböld :S så nu har han hål under hoven å gipsad.. tjohoooo.. = utgifter utgifter :/



Nr5:
Renovering i köket på g.. ska sätta upp en ny stänk skiva utanpå plastmattan ovan diskbänkn. Nu blir det vitt kakel imitation.. skit snygg..



Nr6:
Funderar på tapet eller färg till sovrummet men de måste vi betala själv då de bara är 1.5 år sedan de tapetserades... (fettfläckar på tapeten i massor å stora )



Nr7:

varit till frissan förra veckan så nu e man blond me lila slingor :P typ de vart rätt fräsigt som ja fick höra idag :P haha




Nu har ja slut på nyheter nu ska ja dola på lite å bädda rent i sängen eftersom Molly (hund) legat i den idag.. hmm :/ sånt gillas inte..

Avslutar med en bild.. måste bara komma på vilken.

Ni ser ju resultatet här..












1 kommentar:

  1. love u darling du är finaste jag vet förutom wilma

    SvaraRadera