torsdag 25 november 2010

död mobil, memories å bästa sara.

ja min mobil är fortfarande död, har varit knas å hakat sig x-antal gånger under en tid nu å igår kväll ville den inte ladda även fast en faktist laddade...
a nåns som har nå tips på va de kan vara för fel??

Ska in te stan på lördag så ja får väll lämna in den då IGEN.. men jävlar om dom raderar min telefonbok igen... säger bara "the phone house".. suck

Va in på banken idag oxå å fixade nytt visa kort då jaf bokstavligt talat knäckt mitt i fickan...
frågade hur ja skulle göra om man kunde använda det ändå i helgen å bank kvinnan sa... ja sålänge de e chip betalning... (chipet är helt och befinner sig på den stora delen..

Men måste medge att det kommer kännas lite lustigt att betala med ett "klippt" kort.. kan de fel signaler.. haha :P
Tur ja få de nya på måndag (förhoppningsvis)

Haft besök av bäste sara nu ikväll å vi satt på datorn efter de att lill trollet nattats.. memories me massa film och musik snuttar... Nice vare iallafall.. å kaffe i mängder ;) haha kommer du sova i natt tro du?

Nä lite Rihanna å sjunga sen tvätta fejan å krypa te kojs..
snart kommer älsklings gubben min hem oxå....

vem är igentligen Elin??? ja svaren får ni här i mitt kryp in...

Vårat verkliga jag segrar alltid över den vi försöker vara..

värt att tänka på ibland!!

a little pice of my life..
http://open.spotify.com/track/4bHAxxgI6reXtHM4zaDd7D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar