torsdag 25 november 2010

"Tack! Du har dina ljusa stunder"

Dagens första komplimang sagt av en arbetskamrat efter excelhjälpen jag bidrog med efter kaffet..

lol :P

a ja bju.. betyder det att jag är ovanligt dum eller bara att jag har egenskaper och kappasitet som folk inte känner till?? A vissa förmågor kanske jag lyckas dölja rätt så bra... ;)


måste bara ge en eloge till en av mina favorit bloggare...
såååå sant :P
http://blogg.vk.se/monica-lundqvist-mammablogg/2010/11/23/blackfisken-och-mitt-platta-fall-198677

Åter till jobbet då:
Nu blire att starta om med mitt "Secret mission" ;)
sedan blire mer aktivitet och organisation av "Mission impossible"

jag bara älskar mitt jobb :D


gårdagen kommentar av en arbetskompis var ändå den gulligaste på länge...

Kollega: varför har du såna problem med att vara med på kort..
Jag: ja men då måste jaag ju reduseras, redigeras, klippas om å bytas ut...
Kollega: men du behöver ju verkligen inte redigeras om...
Jag:.....lång tystnad.........tack de var snällt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar