söndag 28 november 2010

oj vilken helg..

ja ja ska inte dra hela min helg här för de ids nog ingen läsa ändå...

men däremot min SÖNDAG!

1 Advent.. ojojoj :D

Lyckan vae total imorse då jag vaknade och kom på att det var första advent :)
stutsade (okej inte direkt stutsade mer ålade) mig upp ur sängen för att ta på mig dagens outfitt ( shock orangea mjukisbyxor å ett ljusblått linne = super sexigt ;))
sen var de dags för adventsfrukost å att tända det första ljuset i stacken (som stått frame å föärdig i 2 veckor å väntat).. aaa underbar känsla.
Efter frukosten blev de promenix me doggsen sen i i värmen å baka pepparkakor me wilma å sedan garnerade vi apelsiner med nejlikor.

Mamma å pappa kom förbi å drack kaffe å åt pepparkakor vid 2 tiden efter deras besök på Häggströms.

uppdaterade min mobil idag oxå åhh vilket jävla projekt de va.. haha
a känner man sig inte dum innan så gör man de undertiden..
men men nu funka den iallafall å e som en helt ny telefon..

till middag blev det pepparstek med kryddade pommer å massa grönsaker i olika former å röror ;)

För nån timme sen var ja dessutom tvungen at fara ut å köra lite bil å hämta en speciel sak :)
tack för lånet å hjälpen btw.. kan inte säga de nog många gånger.

så imorn blir de power :) hehe

aja nä om man skulle göra gubben sällskap i sängen å gra täcket över huvet å sussa... alla ska ju upp imron :( ursch längtar inte tills att kliva upp så de e bara att bita i de sura äpplet å säga go natt..

1 kommentar: