onsdag 24 november 2010

like im the only girl...

sååå grymt party sugen
gubben lilla får jag fara ut på lördag??
pleazzzzz


Har surrat me bästa bruden ikväll å känner mig så sugen på party te lördag :)

Nä va säger ni! Undra om man ska krypa i säng?
okej a krypa behöv ja ju int göra ja kan ju gå.. men e sjukt trött..
ska släppa ut doggsen på pinktur å sen dra mig mot badrummet för att tvätta bort "facet" sen åla mig i säng... kommer säkerligen vakna inatt igen av att plutten kommer hem från jobbet...
men men de e mysigt oxå då vet man at han hittat hem å inte gått fel å hamnat hos grannkäringen.. haha

nä fy fan.. haha hon e typ 75 bast å folkskyg.. allvarkigt de e ju sjukligt. har bott här i 1år nu å sett tanta kanske max 4 gånger!!!! de e ju nå fel då!


nä nä.. nu vare sängen ja.. hmm att de ska vara så besväligt att få upp arslet ur soffan å släpa sig in på toan.. huga.. om man ska göra ett ryck nu så man kom i säng ska ju upp 06.20 som vanligt..

får se vad morgondagen bjuder på... jag har då höga förhoppningar.. :D

natti natti alla vänner. sov gott de ska då jag försöka göra..

1 kommentar:

  1. ne du få inte fara ut på lördag........... ja orka int me allt då ja ä sjuk

    SvaraRadera